
Starszy referent w Sekcji Gospodarowania Majątkiem
Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko starszego referenta w w Sekcji Gospodarowania Majątkiem Uczelni. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 8 września 2025 r.
Nazwa stanowiska: starszy referent
Wymiar etatu: pełny
Liczba etatów: 1
Główne obowiązki
- Sporządzanie protokołów zagospodarowania składników majątkowych, protokołów wyceny, protokołów druków ścisłego zarachowania.
- Wystawianie kart przekazania odpadów.
- Nadzór nad wywozem składników majątkowych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Prowadzenie sprzedaży sprzętu po kasacji.
- Wystawianie faktur VAT, paragonów fiskalnych.
- Przygotowanie miesięcznych raportów.
- Prowadzenie spraw realizowanych w systemie EZD.
- Prowadzenie prac biurowych związanych z działalnością Sekcji.
Wymagania konieczne
- Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia).
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Doskonała organizacja pracy.
- Umiejętność ustalania priorytetów.
- Umiejętność zarządzania czasem i dokumentacją.
- Samodzielność, komunikatywność.
- Otwartość i umiejętność pracy w zespole.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Wymagania pożądane
- Znajomość przepisów prawa dotyczących szkolnictwa wyższego.
- Znajomość podstaw rachunkowości.
- Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji.
- Łatwość koordynacji wielu zadań jednocześnie.
- Mile widziana znajomość systemu TETA, BDO, EZD.
- Znajomość obsługi kasy fiskalnej.
Oferujemy
- Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
- Możliwość skorzystania z karty multisport.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
- Dofinansowanie wypoczynku.
- Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
- Preferencyjne pożyczki.
Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 08.09.2025 r. na adres: praca@uwr.edu.pl z dopiskiem „starszy referent.75.SGM.AH ”.
Zastrzegamy sobie prawo udzielania odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
W przypadku przekazania nam w aplikacji dobrowolnie innych danych niż jest to niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu rekrutacyjnym, prosimy o wyrażenie zgody na ich przetwarzanie:
– w przypadku danych zwykłych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko…”
– w przypadku danych szczególnych kategorii: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii moich danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko…”
Klauzula informacyjna dla osób uczestniczących w procesie rekrutacji
Konkurs nr 75.SGM.A.AH z dnia 08.08.2025 r.