Budynek Uniwersytetu

Starszy referent w Sekcji Gospodarowania Majątkiem

Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko starszego referenta w w Sekcji Gospodarowania Majątkiem Uczelni. Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 8 września 2025 r.

Nazwa stanowiska: starszy referent
Wymiar etatu: pełny
Liczba etatów: 1

Główne obowiązki

  1. Sporządzanie protokołów zagospodarowania składników majątkowych, protokołów wyceny, protokołów druków ścisłego zarachowania.
  2. Wystawianie kart przekazania odpadów.
  3. Nadzór nad wywozem składników majątkowych z poszczególnych jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.
  4. Prowadzenie sprzedaży sprzętu po kasacji.
  5. Wystawianie faktur VAT, paragonów fiskalnych.
  6. Przygotowanie miesięcznych raportów.
  7. Prowadzenie spraw realizowanych w systemie EZD.
  8. Prowadzenie  prac biurowych związanych z działalnością Sekcji.

Wymagania konieczne

  1. Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia).
  2. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office.
  3. Doskonała organizacja pracy.
  4. Umiejętność ustalania priorytetów.
  5. Umiejętność zarządzania czasem  i dokumentacją.
  6. Samodzielność, komunikatywność.
  7. Otwartość i umiejętność pracy w zespole.
  8. Minimum 2-letnie doświadczenie w  pracy na podobnym stanowisku.

Wymagania pożądane

  1. Znajomość przepisów prawa dotyczących szkolnictwa wyższego.
  2. Znajomość podstaw rachunkowości.
  3. Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji.
  4. Łatwość koordynacji wielu zadań jednocześnie.
  5. Mile widziana znajomość systemu TETA, BDO, EZD.
  6. Znajomość obsługi kasy fiskalnej.

Oferujemy

  1. Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  2. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  3. Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  4. Możliwość skorzystania z karty multisport.
  5. Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  6. Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  7. Dofinansowanie wypoczynku.
  8. Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  9. Preferencyjne pożyczki.

Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 08.09.2025 r. na adres: praca@uwr.edu.pl z dopiskiemstarszy referent.75.SGM.AH ”.

Zastrzegamy sobie prawo udzielania odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

W przypadku przekazania nam w aplikacji dobrowolnie innych danych niż jest to niezbędne do uczestnictwa w postępowaniu rekrutacyjnym, prosimy o wyrażenie zgody na ich przetwarzanie:
– w przypadku danych zwykłych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko…”
– w przypadku danych szczególnych kategorii: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie szczególnych kategorii moich danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zawartych w (np. CV, liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach) przez Uniwersytet Wrocławski w procesie rekrutacji na stanowisko…”

Klauzula informacyjna dla osób uczestniczących w procesie rekrutacji


Konkurs nr 75.SGM.A.AH z dnia 08.08.2025 r.

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

NEWSLETTER